Jobbene

Markedsførte Batiste i Norge

Batiste tørrshampoo er en etablert merkevare på verdensbasis, men i Norge var dette produktet ukjent. Circus tok hånd om markedsføringen og produktene har nå blitt svært populære!
Aspire Brands
Jobbene

Markedsførte Batiste i Norge

Batiste tørrshampoo er en etablert merkevare på verdensbasis, men i Norge var dette produktet ukjent. Circus tok hånd om markedsføringen og produktene har nå blitt svært populære!
Aspire Brands
Jobbene

Markedsførte Batiste i Norge

Batiste tørrshampoo er en etablert merkevare på verdensbasis, men i Norge var dette produktet ukjent. Circus tok hånd om markedsføringen og produktene har nå blitt svært populære!
Aspire Brands

«Dusj» i prøverommet!

Tørr shampoo sprayes rett i tørt hår og gir en nyvasket, fresh look med volum! For å lære forbruker at Batiste tørrshampoo er som å ta en rask dusj fikk prøverommene på utvalgte Lindex-butikker egne Batiste «dusjforheng». Test-produkter ble plassert inne i prøverommet. Vi fikk med oss Kathrine Sørland på lanseringen for å skape enda større blest. Denne kampanjen ble en stor suksess i Norge, og ble også kjørt i Danmark og Asia (!)

«Dusj» i prøverommet!

Tørr shampoo sprayes rett i tørt hår og gir en nyvasket, fresh look med volum! For å lære forbruker at Batiste tørrshampoo er som å ta en rask dusj fikk prøverommene på utvalgte Lindex-butikker egne Batiste «dusjforheng». Test-produkter ble plassert inne i prøverommet. Vi fikk med oss Kathrine Sørland på lanseringen for å skape enda større blest. Denne kampanjen ble en stor suksess i Norge, og ble også kjørt i Danmark og Asia (!)

«Dusj» i prøverommet!

Say hello!

Da Batiste lanserte hårspray-serien «Stylist», stod produktnavnet sentralt i lanseringskampanjen. Kommunikasjonskonseptet «Say hello to your new stylists» ble laget for annonsering og retail. På egne flettebar-stands, såkalte «Braid Bars» kunne du få flettet håret ditt av stylister som brukte Batiste produkter. Konseptet ble videreført i Skandinavia.

Say hello!

Da Batiste lanserte hårspray-serien «Stylist», stod produktnavnet sentralt i lanseringskampanjen. Kommunikasjonskonseptet «Say hello to your new stylists» ble laget for annonsering og retail. På egne flettebar-stands, såkalte «Braid Bars» kunne du få flettet håret ditt av stylister som brukte Batiste produkter. Konseptet ble videreført i Skandinavia.

Say hello!

Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet

Å vaske håret hver dag sliter på håret. I kampanjen «Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet» var oppgaven å formidle at ved bruk av Batiste tørrshampoo kan du skåne håret ved å droppe hårvasken, men likevel få en fresh look.

Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet

Å vaske håret hver dag sliter på håret. I kampanjen «Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet» var oppgaven å formidle at ved bruk av Batiste tørrshampoo kan du skåne håret ved å droppe hårvasken, men likevel få en fresh look.

Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet