Circus is some text inside of a div block.
Reklame
+
Design
Arbeider

Emballasjepraten

Grønt Punkt Norge har gjennom Plastløftet oppfordret bedrifter til å lære av hverandre for å komme raskere i mål med utviklingen av sirkulær emballasje. Nå tar de Emballasjepraten.
Grønt Punkt Norge
Jobbene

Emballasjepraten

Grønt Punkt Norge har gjennom Plastløftet oppfordret bedrifter til å lære av hverandre for å komme raskere i mål med utviklingen av sirkulær emballasje. Nå tar de Emballasjepraten.
Grønt Punkt Norge
Jobbene

Emballasjepraten

Grønt Punkt Norge har gjennom Plastløftet oppfordret bedrifter til å lære av hverandre for å komme raskere i mål med utviklingen av sirkulær emballasje. Nå tar de Emballasjepraten.
Grønt Punkt Norge

Store aktører

Store aktører

Store aktører

Store aktører

I konseptet Emballasjepraten reiser Grønt Punkt Norge rundt til bedrifter for å dokumentere den gode jobben produsentene gjør med sin emballasje. Store bedrifter som Orkla, Tine, Lantmännen Unibake og Hikoki har bidratt med sine erfaringer og sendt sine beste menn og kvinner på filmopptak. I contentfilmene skildrer aktørene utfordringer ved produktutvikling, deler suksesser og forteller helt konkret om hvordan de jobber mot EU-målene i 2025.
I konseptet Emballasjepraten reiser Grønt Punkt Norge rundt til bedrifter for å dokumentere den gode jobben produsentene gjør med sin emballasje. Store bedrifter som Orkla, Tine, Lantmännen Unibake og Hikoki har bidratt med sine erfaringer og sendt sine beste menn og kvinner på filmopptak. I contentfilmene skildrer aktørene utfordringer ved produktutvikling, deler suksesser og forteller helt konkret om hvordan de jobber mot EU-målene i 2025.

Store aktører

Store aktører

I konseptet Emballasjepraten reiser Grønt Punkt Norge rundt til bedrifter for å dokumentere den gode jobben produsentene gjør med sin emballasje. Store bedrifter som Orkla, Tine, Lantmännen Unibake og Hikoki har bidratt med sine erfaringer og sendt sine beste menn og kvinner på filmopptak. I contentfilmene skildrer aktørene utfordringer ved produktutvikling, deler suksesser og forteller helt konkret om hvordan de jobber mot EU-målene i 2025.
I konseptet Emballasjepraten reiser Grønt Punkt Norge rundt til bedrifter for å dokumentere den gode jobben produsentene gjør med sin emballasje. Store bedrifter som Orkla, Tine, Lantmännen Unibake og Hikoki har bidratt med sine erfaringer og sendt sine beste menn og kvinner på filmopptak. I contentfilmene skildrer aktørene utfordringer ved produktutvikling, deler suksesser og forteller helt konkret om hvordan de jobber mot EU-målene i 2025.

Store aktører

TJENESTER

I konseptet Emballasjepraten reiser Grønt Punkt Norge rundt til bedrifter for å dokumentere den gode jobben produsentene gjør med sin emballasje. Store bedrifter som Orkla, Tine, Lantmännen Unibake og Hikoki har bidratt med sine erfaringer og sendt sine beste menn og kvinner på filmopptak. I contentfilmene skildrer aktørene utfordringer ved produktutvikling, deler suksesser og forteller helt konkret om hvordan de jobber mot EU-målene i 2025.
No items found.

Store aktører

Store aktører

Store aktører

I konseptet Emballasjepraten reiser Grønt Punkt Norge rundt til bedrifter for å dokumentere den gode jobben produsentene gjør med sin emballasje. Store bedrifter som Orkla, Tine, Lantmännen Unibake og Hikoki har bidratt med sine erfaringer og sendt sine beste menn og kvinner på filmopptak. I contentfilmene skildrer aktørene utfordringer ved produktutvikling, deler suksesser og forteller helt konkret om hvordan de jobber mot EU-målene i 2025.

Store aktører

Store aktører

Store aktører

I konseptet Emballasjepraten reiser Grønt Punkt Norge rundt til bedrifter for å dokumentere den gode jobben produsentene gjør med sin emballasje. Store bedrifter som Orkla, Tine, Lantmännen Unibake og Hikoki har bidratt med sine erfaringer og sendt sine beste menn og kvinner på filmopptak. I contentfilmene skildrer aktørene utfordringer ved produktutvikling, deler suksesser og forteller helt konkret om hvordan de jobber mot EU-målene i 2025.

Store aktører

Store aktører

Store aktører

I konseptet Emballasjepraten reiser Grønt Punkt Norge rundt til bedrifter for å dokumentere den gode jobben produsentene gjør med sin emballasje. Store bedrifter som Orkla, Tine, Lantmännen Unibake og Hikoki har bidratt med sine erfaringer og sendt sine beste menn og kvinner på filmopptak. I contentfilmene skildrer aktørene utfordringer ved produktutvikling, deler suksesser og forteller helt konkret om hvordan de jobber mot EU-målene i 2025.

TJENESTER

No items found.

TJENESTER

No items found.

TJENESTER

No items found.

Lik og del

Lik og del

Lik og del

Lik og del

Emballasjepraten er tatt ut som både digitale annonser, contentartikler og videoer, og er spredt til næringslivet på LinkedIn og SoMe. Kampanjen har vekket stort engasjement og mange har delt budskapet videre. Dette har ført til flere forespørsler fra andre bedrifter i næringslivet som ønsker å ta Emballasjepraten med Grønt Punkt Norge!
Emballasjepraten er tatt ut som både digitale annonser, contentartikler og videoer, og er spredt til næringslivet på LinkedIn og SoMe. Kampanjen har vekket stort engasjement og mange har delt budskapet videre. Dette har ført til flere forespørsler fra andre bedrifter i næringslivet som ønsker å ta Emballasjepraten med Grønt Punkt Norge!

Lik og del

Lik og del

Emballasjepraten er tatt ut som både digitale annonser, contentartikler og videoer, og er spredt til næringslivet på LinkedIn og SoMe. Kampanjen har vekket stort engasjement og mange har delt budskapet videre. Dette har ført til flere forespørsler fra andre bedrifter i næringslivet som ønsker å ta Emballasjepraten med Grønt Punkt Norge!
Emballasjepraten er tatt ut som både digitale annonser, contentartikler og videoer, og er spredt til næringslivet på LinkedIn og SoMe. Kampanjen har vekket stort engasjement og mange har delt budskapet videre. Dette har ført til flere forespørsler fra andre bedrifter i næringslivet som ønsker å ta Emballasjepraten med Grønt Punkt Norge!

Lik og del

TJENESTER

Emballasjepraten er tatt ut som både digitale annonser, contentartikler og videoer, og er spredt til næringslivet på LinkedIn og SoMe. Kampanjen har vekket stort engasjement og mange har delt budskapet videre. Dette har ført til flere forespørsler fra andre bedrifter i næringslivet som ønsker å ta Emballasjepraten med Grønt Punkt Norge!
No items found.

Lik og del

Lik og del

Lik og del

Emballasjepraten er tatt ut som både digitale annonser, contentartikler og videoer, og er spredt til næringslivet på LinkedIn og SoMe. Kampanjen har vekket stort engasjement og mange har delt budskapet videre. Dette har ført til flere forespørsler fra andre bedrifter i næringslivet som ønsker å ta Emballasjepraten med Grønt Punkt Norge!

Lik og del

Lik og del

Lik og del

Emballasjepraten er tatt ut som både digitale annonser, contentartikler og videoer, og er spredt til næringslivet på LinkedIn og SoMe. Kampanjen har vekket stort engasjement og mange har delt budskapet videre. Dette har ført til flere forespørsler fra andre bedrifter i næringslivet som ønsker å ta Emballasjepraten med Grønt Punkt Norge!

Lik og del

Lik og del

Lik og del

Emballasjepraten er tatt ut som både digitale annonser, contentartikler og videoer, og er spredt til næringslivet på LinkedIn og SoMe. Kampanjen har vekket stort engasjement og mange har delt budskapet videre. Dette har ført til flere forespørsler fra andre bedrifter i næringslivet som ønsker å ta Emballasjepraten med Grønt Punkt Norge!

TJENESTER

No items found.