Jobbene

Sjarmerende pakningsdesign

Da Synnøve Finden skulle lansere et nytt yoghurt-produkt for barn, kom de til Circus for å utvikle konsept, navn og emballasjedesign.
Synnøve Finden
Jobbene

Sjarmerende pakningsdesign

Da Synnøve Finden skulle lansere et nytt yoghurt-produkt for barn, kom de til Circus for å utvikle konsept, navn og emballasjedesign.
Synnøve Finden
Jobbene

Sjarmerende pakningsdesign

Da Synnøve Finden skulle lansere et nytt yoghurt-produkt for barn, kom de til Circus for å utvikle konsept, navn og emballasjedesign.
Synnøve Finden

Utbrettbare ører

Yogurten fikk navnet “Veslemø” og ble til en sjarmerende yoghurt-ku med store, tillitsfulle øyne og ører som kan brettes ut. Pappørene ga små barnehender et godt grep om pakningen. Veslemø med jordbær- eller ferskensmak, ble solgt ekslusivt hos REMA 1000. Den ble like populær blant barna som de voksne, da den både var økologisk og hadde lite tilsatt sukker.

Utbrettbare ører

Yogurten fikk navnet “Veslemø” og ble til en sjarmerende yoghurt-ku med store, tillitsfulle øyne og ører som kan brettes ut. Pappørene ga små barnehender et godt grep om pakningen. Veslemø med jordbær- eller ferskensmak, ble solgt ekslusivt hos REMA 1000. Den ble like populær blant barna som de voksne, da den både var økologisk og hadde lite tilsatt sukker.

Utbrettbare ører