Jobbene

Butikk-konsepter for Tanum Bokhandel

Selv om verden digitaliseres, møter fortsatt mange produkter fysisk i butikk. Butikkmateriellets oppgaver er å gjøre produktene aktuelle, løfte frem varer, ha en gjenkjennende rød tråd og ikke minst skape god stemning i butikken.
Tanum
Jobbene

Butikk-konsepter for Tanum Bokhandel

Selv om verden digitaliseres, møter fortsatt mange produkter fysisk i butikk. Butikkmateriellets oppgaver er å gjøre produktene aktuelle, løfte frem varer, ha en gjenkjennende rød tråd og ikke minst skape god stemning i butikken.
Tanum
Jobbene

Butikk-konsepter for Tanum Bokhandel

Selv om verden digitaliseres, møter fortsatt mange produkter fysisk i butikk. Butikkmateriellets oppgaver er å gjøre produktene aktuelle, løfte frem varer, ha en gjenkjennende rød tråd og ikke minst skape god stemning i butikken.
Tanum

Boksluker

Boksluker

Hvordan får man barn til å bli glad i bøker? Boksluker-konseptet rettet seg mot foreldre med barn fra 6-12 år. Konseptet inneholdt alt fra gratis aktivitetshefte, bokmerker med lesetips til hvordan man blir en ekte boksluker og mange gode boktips!
Hvordan får man barn til å bli glad i bøker? Boksluker-konseptet rettet seg mot foreldre med barn fra 6-12 år. Konseptet inneholdt alt fra gratis aktivitetshefte, bokmerker med lesetips til hvordan man blir en ekte boksluker og mange gode boktips!

Boksluker

Boksluker

Hvordan får man barn til å bli glad i bøker? Boksluker-konseptet rettet seg mot foreldre med barn fra 6-12 år. Konseptet inneholdt alt fra gratis aktivitetshefte, bokmerker med lesetips til hvordan man blir en ekte boksluker og mange gode boktips!
Hvordan får man barn til å bli glad i bøker? Boksluker-konseptet rettet seg mot foreldre med barn fra 6-12 år. Konseptet inneholdt alt fra gratis aktivitetshefte, bokmerker med lesetips til hvordan man blir en ekte boksluker og mange gode boktips!

Boksluker

Boksluker

Nesbø flyplass-kampanje

Nesbø flyplass-kampanje

Da Jo Nesbø lanserte Kniv, lagde vi en skreddersydd kampanje til kommunikasjonsflater i og rundt Gardermoen, og flytoget. Nesbø stilte opp i eksklusivt fotoopptak for denne kampanjen.
Da Jo Nesbø lanserte Kniv, lagde vi en skreddersydd kampanje til kommunikasjonsflater i og rundt Gardermoen, og flytoget. Nesbø stilte opp i eksklusivt fotoopptak for denne kampanjen.

Nesbø flyplass-kampanje

Nesbø flyplass-kampanje

Da Jo Nesbø lanserte Kniv, lagde vi en skreddersydd kampanje til kommunikasjonsflater i og rundt Gardermoen, og flytoget. Nesbø stilte opp i eksklusivt fotoopptak for denne kampanjen.
Da Jo Nesbø lanserte Kniv, lagde vi en skreddersydd kampanje til kommunikasjonsflater i og rundt Gardermoen, og flytoget. Nesbø stilte opp i eksklusivt fotoopptak for denne kampanjen.

Nesbø flyplass-kampanje

Nesbø flyplass-kampanje

Bursdagskonsept

Bursdagskonsept

Å finne fine gaver under hundrelappen kan være en utfordring. Derfor lagde vi bursdagskonseptet “Gaver under hundrelappen”. Konseptet fikk en egen hylle i de største butikkene der produktene ble merket med klistremerker som viste priser under hundre kroner. Alle som handlet bursdagsgaver fikk med gratis bursdagskort og bokmerke.
Å finne fine gaver under hundrelappen kan være en utfordring. Derfor lagde vi bursdagskonseptet “Gaver under hundrelappen”. Konseptet fikk en egen hylle i de største butikkene der produktene ble merket med klistremerker som viste priser under hundre kroner. Alle som handlet bursdagsgaver fikk med gratis bursdagskort og bokmerke.

Bursdagskonsept

Bursdagskonsept

Å finne fine gaver under hundrelappen kan være en utfordring. Derfor lagde vi bursdagskonseptet “Gaver under hundrelappen”. Konseptet fikk en egen hylle i de største butikkene der produktene ble merket med klistremerker som viste priser under hundre kroner. Alle som handlet bursdagsgaver fikk med gratis bursdagskort og bokmerke.
Å finne fine gaver under hundrelappen kan være en utfordring. Derfor lagde vi bursdagskonseptet “Gaver under hundrelappen”. Konseptet fikk en egen hylle i de største butikkene der produktene ble merket med klistremerker som viste priser under hundre kroner. Alle som handlet bursdagsgaver fikk med gratis bursdagskort og bokmerke.

Bursdagskonsept

Bursdagskonsept

Seriefavoritt

Seriefavoritt

Konseptet “Seriefavoritt” ble utviklet for å løfte frem populære bokserier i barne- og ungdomsavdelingen. Når en ny bok ble lansert, brukte vi anledningen til å verve nye lesere til å starte på serien.
Konseptet “Seriefavoritt” ble utviklet for å løfte frem populære bokserier i barne- og ungdomsavdelingen. Når en ny bok ble lansert, brukte vi anledningen til å verve nye lesere til å starte på serien.

Seriefavoritt

Seriefavoritt

Konseptet “Seriefavoritt” ble utviklet for å løfte frem populære bokserier i barne- og ungdomsavdelingen. Når en ny bok ble lansert, brukte vi anledningen til å verve nye lesere til å starte på serien.
Konseptet “Seriefavoritt” ble utviklet for å løfte frem populære bokserier i barne- og ungdomsavdelingen. Når en ny bok ble lansert, brukte vi anledningen til å verve nye lesere til å starte på serien.

Seriefavoritt

Seriefavoritt

Les så mye du vil i påsken!

Les så mye du vil i påsken!

Tanum ønsket seg et påskekonsept som både skulle skape god stemning i butikken og selge bøker og spill til påske. Med dekorative påskekaniner som plakater og bokmerker i butikk, sammen med budskapet «Les så mye du vil» og «Pusle så mye du vil» ble det fokus på begge deler.
Tanum ønsket seg et påskekonsept som både skulle skape god stemning i butikken og selge bøker og spill til påske. Med dekorative påskekaniner som plakater og bokmerker i butikk, sammen med budskapet «Les så mye du vil» og «Pusle så mye du vil» ble det fokus på begge deler.

Les så mye du vil i påsken!

Les så mye du vil i påsken!

Tanum ønsket seg et påskekonsept som både skulle skape god stemning i butikken og selge bøker og spill til påske. Med dekorative påskekaniner som plakater og bokmerker i butikk, sammen med budskapet «Les så mye du vil» og «Pusle så mye du vil» ble det fokus på begge deler.
Tanum ønsket seg et påskekonsept som både skulle skape god stemning i butikken og selge bøker og spill til påske. Med dekorative påskekaniner som plakater og bokmerker i butikk, sammen med budskapet «Les så mye du vil» og «Pusle så mye du vil» ble det fokus på begge deler.

Les så mye du vil i påsken!

Les så mye du vil i påsken!

Flere jobber for
Tanum