Ga kattunger anabole steroider
Ga kattunger anabole steroider
Mange vet ikke at det finnes behandling for både brukere og pårørende, dette ønsket Oslo Universitetssykehus å gjøre noe med. Circus utviklet konseptet steroidelab.no og en opplysningskampanje. For å fange oppmerksomheten til målgruppen brukte vi dyreeksperiment som ingang til temaet. På nettsiden kunne man se tidligere brukere dele sine historier.
Mange vet ikke at det finnes behandling for både brukere og pårørende, dette ønsket Oslo Universitetssykehus å gjøre noe med. Circus utviklet konseptet steroidelab.no og en opplysningskampanje. For å fange oppmerksomheten til målgruppen brukte vi dyreeksperiment som ingang til temaet. På nettsiden kunne man se tidligere brukere dele sine historier.
Det første året ble filmene sett over 1 million ganger. Kampanjen ble kåret til landets beste kommunikasjonskonsept på Helseforetakenes kommunikasjonskonferanse 2019. Kampanjen består av blant annet nettside, videoer, digital tilstedeværelse og informasjonsskriv til alle Norges fastleger.
Det første året ble filmene sett over 1 million ganger. Kampanjen ble kåret til landets beste kommunikasjonskonsept på Helseforetakenes kommunikasjonskonferanse 2019. Kampanjen består av blant annet nettside, videoer, digital tilstedeværelse og informasjonsskriv til alle Norges fastleger.
Ga kattunger anabole steroider
Ga kattunger anabole steroider
Mange vet ikke at det finnes behandling for både brukere og pårørende, dette ønsket Oslo Universitetssykehus å gjøre noe med. Circus utviklet konseptet steroidelab.no og en opplysningskampanje. For å fange oppmerksomheten til målgruppen brukte vi dyreeksperiment som ingang til temaet. På nettsiden kunne man se tidligere brukere dele sine historier.
Mange vet ikke at det finnes behandling for både brukere og pårørende, dette ønsket Oslo Universitetssykehus å gjøre noe med. Circus utviklet konseptet steroidelab.no og en opplysningskampanje. For å fange oppmerksomheten til målgruppen brukte vi dyreeksperiment som ingang til temaet. På nettsiden kunne man se tidligere brukere dele sine historier.
Det første året ble filmene sett over 1 million ganger. Kampanjen ble kåret til landets beste kommunikasjonskonsept på Helseforetakenes kommunikasjonskonferanse 2019. Kampanjen består av blant annet nettside, videoer, digital tilstedeværelse og informasjonsskriv til alle Norges fastleger.
Det første året ble filmene sett over 1 million ganger. Kampanjen ble kåret til landets beste kommunikasjonskonsept på Helseforetakenes kommunikasjonskonferanse 2019. Kampanjen består av blant annet nettside, videoer, digital tilstedeværelse og informasjonsskriv til alle Norges fastleger.


